Monitoring

Terwijl u bezig bent met uw core business, is er van alles gaande. Klanten, leveranciers, relaties en zomaar mensen in de media hebben het over u of dingen die u aangaan. Tijd om dat zelf bij te houden en uit te zoeken is er vaak niet. Met onze media monitoring bent u altijd snel op de hoogte van wat er speelt. Zo kunt u adequaat reageren op het gesprek van de dag.

Waarom monitoring?

U kent uw verhaal, u vertelt erover op de zelf uitgekozen plaatsen en tijdstippen. Maar er valt meer te vertellen, en vaker, aan mensen die u nog niet kent. Bovendien trekt slim inspelen op actualiteiten op een positieve manier de aandacht. Dan moet u wel weten wat de doelgroepen interessant vinden. Daar is onze monitor voor. Die levert u een op maat gemaakt totaalrapport van het nieuws. Dat omvat alles wat u aangaat in kranten en tijdschriften, op online nieuwssites en in de social media.

Mediarapport

Wij weten waar we moeten zoeken. Niet alleen door onze kennis van media, ook doordat wij over de juiste tools beschikken. Met die kennis en kunde zoeken wij het medialandschap af naar nieuwtjes en ontwikkelingen. Vervolgens schetsen wij een duidelijk beeld van wat u raakt en wat uw doelgroepen boeit. Dat doen wij dagelijks, wekelijks, of maandelijks. We vatten het samen in een mooie rapportage, die zo nodig om tien uur, dus nog vóór de ochtendvergadering, bij u in de mailbox zit. Voorzien van advies hoe u zelf effectief kunt reageren, als u dat wilt. Zo neemt u met behulp van onze monitoring zelf de regie op uw communicatie in handen.

Monitoring van De Verhalenmakers

Wat u van onze monitoring kunt verwachten:

  • Accuraat

    Ons overzicht is alomvattend en precies. Niets ontsnapt aan onze nauwlettendheid.

  • Op maat

    U bepaalt zelf hoe breed het rapport moet zijn, hoe vaak u het wilt ontvangen en welk advies u erbij wilt zien.

  • Eenvoudig

    Geen beroepsjargon en onduidelijkheden. Onze rapporten zijn makkelijk leesbaar en te begrijpen.