Sociale media beheer

De kans is groot dat uw publiek zich op sociale media bevindt. Tien miljoen Nederlanders zijn er actief. De vraag is hoe u ze kunt bereiken, waar ze zitten, hoe u ze activeert en wat zij doen. Dat vergt interactie, tweerichtingsverkeer. Wij zijn niet alleen uw monitor, maar ook uw adviseur en desgewenst uw woordvoerder. De Verhalenmakers loodst u door de wilde wateren van de sociale media.

Hoe de sociale media te beheren?

Het is niet eenvoudig om uw doelgroep op sociale media te lokken. Het vereist smakelijke content die hun interesses aanspreekt en in de schijnwerpers komt. Maar uw verhaal en uw kernboodschap moeten blijven doorklinken. Daarnaast moet u goed de actualiteiten in de gaten houden om te weten wat uw stakeholders bezighoudt. Zodat u daar snel en effectief op kunt inspelen. Wij houden het social medialandschap constant in het oog. We weten uw doelgroep te vinden en effectief aan te spreken. Daarvoor gebruiken we onze eigen intuïtie, ervaring en het gebruik van handige (online) tools.

Aantrekkelijke content

Zodra u uw publiek in het vizier hebt, moet u opvallen. Het kost moeite, tijd en volharding om uw berichtgeving te laten schitteren. Goede berichten moeten prikkelen, maar tegelijkertijd kort en bondig zijn. Bovendien wil het oog ook wat. Visuele content wekt nu eenmaal sneller de interesse en wordt beter onthouden. Zo blijft u top of mind. Waar velen de bediening van social media als tijdsverspilling zien, vermaken wij ons er mee. We kennen de technische aspect, en beheersen ook de visuele bewerking voor Facebook, Twitter, Instagram en Pinterest.

Wat u van onze social media beheer kan verwachten:

  • Zichtbaar

    We laten u zien op de plek waar uw publiek zich op dat moment bevindt.

  • Aantrekkelijk

    Strakke, duidelijke teksten begeleid met mooie en originele visuals.

  • Onderscheidend

    Actueel, herkenbaar en duidelijk te onderscheiden.