Winst? Wie? Wij?

Dick van der Meer Communicatie

Purpose marketing gaat nog een stapje verder dan maatschappelijk verantwoord ondernemen, lijkt zelfs wat op idealisme. Het lijkt prachtig, maar er zitten een paar addertjes onder dit erg groene gras.

Camiel, schakel nu eens een adviseur in!

Dick van der Meer Communicatie

Camiel Eurlings begaat in communicatief opzicht al jaren de ene flater na de andere. Vrienden, hoe deskundig ook, blijken niet in staat hem op het rechte spoor te krijgen. Het is tijd om nu eens een onafhankelijk adviseur in te schakelen.

Verhalenverslaving

Wilmer Smook Storytelling

De sensationele smaak van goede verhalen vergeet ik nooit meer. Sommige blijf ik maar aan proeven. Ze voeden mijn verhalenverslaving.

Ook klanten houden van distantie

Dick van der Meer Communicatie

Bedrijven, die zich tegenwoordig liever ‘merken’ noemen, pretenderen maar wat graag dat ze jouw vriend zijn. Ze gebruiken iets te graag informele taal.